نکات خرید و انتخاب مبلمان راحتی

امروزه دیگر مبلمان جزو وسایل تجملی محسوب نمی‌شود و وجود یک دست مبل راحتی در هر خانه‌ای به یک ضرورت بدل شده است.

بیشتر انسان‌ها ساعات زیادی از روز را بر روی مبل های راحتی می‌گذرانند؛ با این وصف این وسایل پرکاربرد واقعاً هم باید راحت و آرامش‌بخش باشند؛ اما این تنها یک روی سکه است. سوی دیگر این ماجرا انتخاب یک مبل راحتی است که گاهی هفته‌ها خریداران را به خود مشغول می‌کند.

 

12345

 

مبلمان جزو ماندنی ترین اثاث منزل است که نمیتوان هر سال آن را عوض کرد و جزو وسایلی است که در منزل زیاد مورد استفاده قرار میگیرد پس باید در انتخاب و خرید آن حسابی دقت کنید. هنگام خرید مبلمان باید به جنس پارچه، رنگ پارچه، جنس چوب، رنگ چوب، استحکام، حالت فنری و…. توجه داشته باشید که در این بخش سایت شما را برای خرید مبل راحتی راهنمایی میکنیم.نکات خرید مبل

– مبلمان استاندارد به مبلمانی گفته میشود که وقتی روی آن مینشینید کف پاهایتان دقیقا روی زمین قرار بگیرند، وقتی روی مبل مینشینید نباید خیلی داخل مبل فرو بروید، تکیه گاه مبل باید برآمدگی داشته باشد.

– انتخاب رنگ پارچه مبل بستگی به سلیقه و تم دکوراسیون منزل تان دارد اما اگر خانه تان پر رفت و آمد است و یا بچه کوچک دارید بهتر است رنگ های تیره انتخاب کنید، برای اینکه در مدت های طولانی مبل برایتان تکراری و خسته کننده نشود رنگ های خنثی انتخاب کنید.

01

– استحکام مبل نیز موضوع مهمی است که باید حواس تان به آن باشد، مبلمان بسیار سبک به درد نمیخورد زیرا نشان دهنده این است که مواد بی کیفیت در آن به کار رفته است بهتر است قبل از خرید یکی از مبل ها را بلند کنید و اگر خیلی سبک بود از خریدن آن اجتناب کنید.

-جنس پارچه رومبلی باید بسیار مقاوم باشد زیرا قرار نیست مبلمان تان را به این زودی ها عوض کنید پس باید پارچه رو مبلی بافتی سخت داشته باشد تا طی چند سال پوسیده و پاره نشود.

 

835585

 

– هنگام خرید مبل حواس تان به فضای منزل تان نیز باشد اگر خانه تان کوچک است باید از مبلمان ال و یا مبل های جمع و جور استفاده کنید تا منزل تان جایی برای رفت و آمد هم داشته باشد.

 

نکات مهم دیگری برای خرید مبل راحتی

  • بهترین چوب ها برای مبل راش، توسکا و افرا هستند
  • مبلمان باید با سبک دکوراسیون منزل هماهنگ باشد
  • زاویه صندلی با قسمت پشتی 100 درجه باشد
  • ارتفاع پشت صندلی 64 سانتی متر باشد

 

 

metiadmin

    مهرگان
    2 January 2020

    بسیار عالی

Leave A Comment