توصیه برای کاربرانی که علاقمند به استفاده از خدمات و سرویس های آنلاین مبلمان رویال ، لطفا موارد پایین را به دقت مطالعه کنید :

1 – مراحل انتخاب سفارش تا ثبت سفارش کاملا رایگان است.

2 – اطلاعات و مشخصات کاربر و صحت آن کاملا به عهده ی سفارش دهنده ( کاربر ) است. مبل رویال فقط مسئولیت اطلاعات درج شده در سایت را عهده دار است.

3 – ما در مبلمان رویال به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند ، احترام می گذاریم و کاملا از آن محافظت می کنیم.

4 – علائم تجاری و تصاویر درج شده در وبسایت مبلمان رویال تماما متعلق به مجموعه مبل رویال است ، و هرگونه کپی و سئو استفاده از محتوای متنی و تصویر این سایت پیگرد قانونی دارد.

5 – فعالیت این سایت مبل رویال بر اساس قوانین جاری کشور، به ویژه قانون تجارت الکترونیک است و مسئولیت نادیده گرفتن این قوانین توسط کاربران، به عهده خود کاربران است.

6 – تمامی محصولات این وبسایت قابل ارسال به تمامی استان های کشور عزیزمان را دارد و همینطور این امکان وجود دارد که به راحتی مبلمان رویال را به کشورهای اطراف و یا حتی دورتر مثل ( کانادا و استرالیا و… ) ارسال کنیم

7 – استفاده از خدمات این وبسایت به منزله قبول کردن قوانین و مقررات این سایت است.

اعطای نمایندگی مبل رویال

یکی از ساست های مجموعه مبل اعطای نمایندگی به علاقمندان است. لذا اگر تمایل به دریافت نمایندگی اصلی مبل رویال و اطلاع از مزایا و قوانین این مجموعه دارید کافیست با شماره 8434-528-0912 : میلاد عساکره ( مدیریت گروه تولیدی مبلمان رویال ) در تماس باشید.