انتخاب رنگ مناسب کوسن

انتخاب رنگ کوسن مناسب برای مبل

هنگامی که مبلی برای خانه خود تهیه می‌کنید، قطعا به تنهایی تغییر زیادی در فضای منزل شما ایجاد نخواهد کرد. اما هنگامی که آن را با کوسن‌های مختلف تزئین می‌کنید، آن زمان قادر به مشاهده زیبایی خاصی که به فضای شما منتقل می‌کند خواهید بود. وجود کوسن  برای مبلمان، علاوه بر زیبایی بخشیدن به مبلمان و فضای شما، حس گرمی و راحتی را هم به فضا منتقل می‌کند.رنگ کوسن و مبلمان نیز میتواند القا کننده حس به محیط اطراف باشد. 
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌دانید چگونه باید مبلمان خود را به کمک کوسن تزئین کنید، در ادامه ما به بررسی نکاتی می‌پردازیم که با دانستن آنها، به راحتی می‌توانید مبلمان خود را دکور کنید.با سایت مبلمان رویال همراه باشید :

 

انتخاب رنگ کوسن
شرکت رویال مبل طراحی و تولید انواع مبلمان خانگی و اداری

 برای منتقل کردن حس تحرک و جریان انرژی در خانه و محیط کار از رنگ‌های مکمل برای رنگ کوسن مبلمان استفاده کنید

دو رنگ متضاد را که در پالت رنگی فضای شما وجود دارد انتخاب کرده و از آن رنگ ها جهت تهیه کوسن‌ برای مبلمان استفاده نمایید. این رنگ‌ها می‌توانند حتی هم‌خانواده‌ای از رنگ‌های موجود در فضای شما باشند.
رنگ‌های مکمل شامل موارد زیر می‌باشد:
قرمز و سبز، آبی و نارنجی، زرد و بنفش، سیاه و سفید

می‌توانید از رنگ‌های خنثی گرم، سرد و یا ترکیبی از هردو استفاده کنید چرا که این دسته از رنگ‌ها حس آرامش را منتقل می‌کنند. از رنگ‌های خنثی می‌توانید برای آرام‌تر کردن یک فضای شلوغ استفاده کنید.⦁ رنگ‌های خنثی گرم ماننده خانواده رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز، نارنجی و زرد کمرنگ⦁ رنگ‌های خنثی سرد مانند خانواده خاکستری، آبی و سبز کمرنگ

رنگ مناسب کوسن مبل
تولید کننده مبل ایتالیای در طرح های مختلف

رنگ کوسن‌ را به صورت سایه‌های مختلفی از یک رنگ انتخاب کنید تا ظاهر زیبا و مدرنی به فضای شما بدهد

به اطراف خود در فضا نگاهی بیاندازید و رنگی را که علاقه دارید تاکید بیشتری روی آن بشود انتخاب کرده و  رنگ کوسن‌ مبل های  خود را به رنگ‌هایی از سایه‌های آن رنگ انتخاب کنید.
برای مثال اگر تابلویی در خانه دارید که در آن درخت زیبایی به تصویر کشیده شده است، رنگ کوسن‌ منازل خود را به رنگ سایه‌روشن‌هایی از همان رنگ سبز انتخاب کنید تا چشم افراد به سمت تابلو کشیده شود.
یا برای مثالی دیگر اگر در زیرمیز غذاخوری خود از فرشی استفاده کرده‌اید که رنگ خاصی در آن بکار رفته و می‌خواهید آن رنگ را بیشتر در فضای منزل خود استفاده کنید، حتما رنگ کوسن‌ را با سایه‌هایی از همان رنگ تهیه نمایید.
و یا اگر می‌خواهید فضای شما منسجم‌تر به نظر برسد، از رنگ‌های موجود در فضای خود استفاده کنید. نیاز نیست که حتما دقیقا همان رنگ باشد، هم‌خانواده‌هایی از رنگ‌های موجود برای کوسن، فضای یکپارچه و زیبایی به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد دارید توجه را به سمت مبل‌ها جلب کنید، رنگ کوسن‌ را از رنگ‌های صلب و تک‌رنگ انتخاب کنید

برای ایجاد مرکز توجه و نقطه کانونی، از رنگ‌های جسورانه و پر انرژی‌تر استفاده کنید. همچنین استفاده از رنگ‌های یکدست و صلب بدون بکار بردن هیچ الگوی نقشینه‌ای برای کوسن در مواقعی که در فضای شما از نقوش و طرح‌های شلوغ و زیادی استفاده شده مناسب است.
می‌توانید یک رنگ کوسن ثابت را درنظر گرفته و کوسن‌هایی با سایه‌ روشن‌هایی از آن رنگ‌تهیه کنید.

برای ایجاد تنوع از ، نقش‌های بزرگ و نقش‌های کوچک به صورت ترکیبی و متناسب با مبلمان خود استفاده کنید

بهتر است نقش‌های بزرگتر در دو طرف گوشه مبل و نقش‌های کوچکتر و تک رنگ‌ها در قسمت میانه مبل قرار بگیرند. طرح‌های بزرگ معمولا دارای یک طرح مشخص و واضح هستند اما طرح‌های کوچک عموما به صورت طرح‌های کوچک و تکرار شونده بر روی کوسن‌ها چاپ می‌شوند.

مبل رویال تولید کننده انواع مبل های با طراحی های خاص ،در طرح ها و رنگ های مختلف،تولید کننده برتر مبل ایتالیایی در کشور

 

metiadmin

Leave A Comment