مبلمان مدل اولگا

یکی از کسب کارهای سودآور و پردرآمد، فروش انواع مبلمان به‌صورت عمده و خرده‌فروشی است. صنعت مبلمان در ایران طرفداران زیادی دارد و امروزه در هر خانه‌ای شاهد حضور مبلمان در دکوراسیون داخلی هستیم. یکی از روش‌هایی که می‌توان از طریق آن پول‌سازی و از مزایای آن بهره‌مند شد، اعطای نمایندگی مبل به یک فروشگاه معتبر است. اعطای نمایندگی فروش به فروشگاه‌های کوچک و بزرگ در شهرهای مختلف، نام و شهرت شما را گسترش می‌دهد و درنتیجه، سود فروشتان افزایش می‌یابد. فروشگاه‌های مبلمان باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشند تا بتوان به آن‌ها اعتماد کرد. برای اخذ نمایندگی مبل ایتالیایی باید به چندین عامل متعدد توجه کرد که در آینده سبب موفقیت شما و رضایت مشتریان خواهد شد.

مبلمان استیل مدل هرمس ( کاناپه منبت دار )
گروه تولیدی مبلمان رویال | نمایندگی مبل ایتالیایی

قدم اول برای یک خرید مطمئن و گرفتن نمایندگی مبلمان ایتالیایی ، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر با محصولاتی باکیفیت است. چنین شرکتی با ارائه محصولات باکیفیت، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است و توانسته عنوان بهترین مرکز خرید مبلمان را به دست آورد. یک فروشگاه قابل‌اعتماد که می‌توانید نمایندگی آن را با خیال راحت دریافت کنید، دارای ویژگی‌ها زیر است:

· ارائه خدمات مناسب به خریداران

جهت اخذ نمایندگی مبل ایتالیایی ، باید شرکت و فروشگاهی را انتخاب کنید که یکی از اهداف اصلی آن ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به خریداران باشد. این مرکز باید استراتژی مناسبی برای معرفی و عرضه محصولات را به بهترین حالت ممکن داشته باشد.

· ارائه دکوراسیون زیبا و محیطی مناسب

یک دکوراسیون داخلی زیبا و چشم‌نواز از مهم‌ترین عوامل در فروش محسوب می‌شود. دید بصری در هنگام انتخاب مبلمان، تأثیر بسیار زیادی در خریداران دارد. درنتیجه باید برند مبلمانی را انتخاب کنید که دکور مناسب و جذابی را برای محیط فروشگاه نمایندگان خود فراهم کرده باشد. یک برند معتبر مبلمان، از نمای بیرونی فروشگاه نماینده فروش خود، غافل نمی‌شود و خدمات، وسایل موردنیاز همچون تابلو را به‌صورت رایگان در اختیار نمایندگی مبل ایتالیایی خود قرار می‌دهد.

مبلمان کلاسیک مدل هومر

ارائه خدمات پس از فروش چه تأثیری در افزایش فروش دارد؟

یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید اعتماد مشتری را به خود جلب کنید، ارائه خدمات پس از فروش است. برند اصلی مبلمان باید برای مشتریان، باشگاه مشتریان تشکیل داده و آن را در اختیار نمایندگی مبل خود نیز قرار دهد. در این روش، بعد از ثبت فاکتور در هر نمایندگی، پیامکی برای خریدار ارسال می‌شود. در این پیامک، ضمن خوش‌آمد گویی به خریدار جهت پیوستن به باشگاه مشتریان، شماره‌هایی درج شده است که خریدار می‌تواند به‌صورت هوشمند با نماینده فروش در ارتباط باشد. علاوه بر این، کاربر می‌تواند از این طریق با هماهنگی نماینده، تغییراتی در سفارش خود ایجاد کند.

ارائه ضمانت‌نامه فروش محصولات در نمایندگی مبل ایتالیایی

کارت ضمانت‌نامه محصولات، گواه از کیفیت بالا و ماندگاری مبلمان ارائه شده دارد. ارائه ضمانت‌نامه باعث افزایش رضایت مشتری می‌شود و نمایندگان فروش به‌آسانی می‌توانند خریداران خود را متقاعد به خریدی مطمئن کنند. ضمانت‌نامه محصولات می‌تواند در هنگام تحویل مبلمان در بسته‌بندی یا در هنگام خرید، در فاکتور فروش ضمیمه شود.

یک فروشگاه معتبر می‌تواند با دریافت نمایندگی مبل ایتالیایی از ما در کنار داشتن کلکسیونی با کیفیت از انواع مبلمان ایتالیایی مثل ( مبل هرمس ، مبل لوییز و مبل جدید چستر…) و همینطور مبل راحتی، کلاسیک، استیل در صورت تمایل و تکمیل مجموعه ی خود مبل تختخواب‌شو، سرویس خواب، نهارخوری، سرویس خواب نوزاد و کودک و کالای خواب را به مجموعه خود اضافه کند. فروشگاه مرکزی و نمایندگان مبل با رعایت نکات ذکرشده، می‌توانند به‌سرعت اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مدیریت مجموعه مبل رویال آقای میلاد عساکره در تماس باشید

۰۹۱۲-۵۲۸-۸۴۳۴ : میلاد عساکره ( مدیریت گروه تولیدی مبلمان رویال )

metiadmin

Leave A Comment