نكاتی كه بايد قبل از خريد مبلمان بدانيد :

انتخاب مبلمان برای دکوراسیون منزل یکی از سخت ترین بخش های خرید وسایل خانه است. می توان گفت عمده برداشتی که از سبک دکوراسیون منزل و حسن سلیقه صاحبان خانه بر می آید، بر اساس قضاوتی است که از انتخاب مبلمان آن خانه به فرد بیننده القا می شود.انتخاب مبلمان برای دکوراسیون منزل یکی از سخت ترین بخش های خرید وسایل خانه است.

می توان گفت عمده برداشتی که از سبک دکوراسیون منزل و حسن سلیقه صاحبان خانه بر می آید، بر اساس قضاوتی است که از انتخاب مبلمان آن خانه به فرد بیننده القا می شود. برای اینکه با توجه به ابعاد موجود در فضای خانه خود بتوانید بهترین خرید و چیدمان را برای مبلمان راحتی داشته باشید، با کمک مجموعه مبلمان رویال ، تعدادی سوال را به شما پاسخ می دهیم :

.

آیا مبلمان خانگی از نظر کف و قسمت نشیمن دارای ابعاد مشخص و تعریف شده ای هستند ؟ به صورت دقیق خیر ولی به طور تقریبی برای هر نفر ابعادی در حدود 60 سانتی متر مربع در نظرگرفته می شود.

 به طور کلی برای نشستن هر فرد بر روی کاناپه چه میزان فضا لازم است ؟ حدود 60 سانتی متر

.

برای قرار دادن یک ست کامل از مبلمان راحتی مدرن، معمولا چه میزان فضا بین هر قطعه باید در نظر گرفته شود ؟ بستگی به ابعاد و فضای چیدمان دارد.

.

در مورد چیدمان صحیح مبلمان، آیا درست است که کاناپه سه نفره حتما باید وسط قرار گرفته و مبلمان تک و دو نفره، به شکل مربع در راستای آن چیدمان شوند ؟ خیر؛ به نسبت فضا می تواند متفاوت باشد.

 مبلمان نیم ست شامل چیست ؟ استاندارد ثابتی ندارد. به یک عدد کاناپه سه نفره به همراه دو عدد مبل یک نفره و یا یک عدد کاناپه دو نفره و دو عدد مبل یک نفره، نیم ست می گویند.

.

آیا می توان بر اساس ابعاد موجود در فضای یک خانه، مبلمان مورد نظر را با ابعادی غیر از ابعاد استاندارد سفارش داد ؟ خیر؛ در مجموعه مبلمان رویال باتوجه به این که محصولات با قالب ها و نقشه های فنی ثابتی به طور سری تولید می شوند، امکان تغییر سایز وجود ندارد.

به نظر شما بهترین میز جلو مبلی برای دکوراسیون باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ متناسب با سبک مبلمان و دکوراسیون موجود و تا حدودی کاربردی

.

همچنین بفرمایید ابعاد استاندارد میز جلو مبلی چقدر است ؟ استاندارد خاصی ندارد؛ به طور تقریبی میز های جلو مبلی مربع از 90*90 سانتی متر تا 120*120 سانتی متر و میز های جلو مبلی مستطیل در ابعاد 60*120 سانتی متر تولید می شوند.

.

میز جلومبلی باید در چه فاصله ای از مبلمان قرار گیرد ؟ حدود 45 سانتی متر

در صورت سفارش مبلمان و میز جلو مبلی، از سفارش تا آماده شدن محصول مورد نظر، چه مدت زمان نیاز است به طور حدودی ذکر فرمایید ؟ حدودا 30 روز کاری

.

آیا برند شما امکان سفارش اینترنتی محصول را برای مشتریان فعال کرده است؟ اگر چنین است از چه طریق این امکان برای کابران شما فراهم است ؟ امکان انتخاب محصولات از طریق وب سایت و ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر است و به زودی امکان خرید در وب سایت نیز فراهم می گردد.

metiadmin

Leave A Comment