شرکت تولید کننده مبل رویال

صنعت مبلمان، همه فعالیت های حوزه طراحی، ساخت، پخش و فروش اشیای کاربردی و دکوری را در بر می گیرد و محصول آن تولیداتی است که در فضاهای مختلف از جمله منزل کاربرد دارد. تولید انبوه از مهم ترین ویژگی های صنعت مدرن مبلمان است. از دیر باز مبلمان به صورت دست ساز تولید می شد و بیشتر فعالیتی هنری به شمار می آمد.

صنعت مبلمان

با پیشرفت تکنولوژی در قرن بیستم، امکانات تولید انبوه امکان فراهم شد و همین ویژگی آن را به صنعت تبدیل کرد. امروزه در صنعت مبل، مواد مختلفی نظیر انواع پلیمر، پلاستیک، شیشه و فلزات مورد استفاده قرار می گیرد اما هنوز چوب و فراورده های آن، اصلی ترین ماده مورد استفاده است و جایگاه ویژه ای در این صنعت دارد. این صنعت همچون دیگر صنایع روز به روز شاهد بهبود فرآیندهای خود است و در این زمینه از پیشرفته ترین تکنولوژی روز بهره می برد. ماشین آلات، ابزار و یراق و مواد مصرفی مکمل، نظیر انواع چسب و رنگ نقش مهمی در بهبود بازده و کارایی محصولات صنعت مبلمان دارد.

در چرخه پخش و توزیع صنعت مبلمان هم نکاتی مانند بسته بندی و تسهیل جا به جایی مبلمان از دغدغه های مهم فعالان این عرصه به شمار می رود. صنعت مبل در ابعاد جهانی، سالیانه رشدی در حدود پنج درصد دارد. این صنعت را می توان به شیوه های مختلف دسته بندی کرد و مورد بررسی قرار داد. متداول ترین شیوه بر اساس رسته یا نوع کالا، روش توزیع و محدوده جغرافیایی است. بر اساس رسته، مبلمان خانگی بالاترین گردش مالی را در جهان دارد.

کارگاه های تولید صنعت مبل

بر اساس شیوه توزیع بیشترین فروش مبلمان در فروشگاه های اختصاصی مبلمان صورت می گیرد، ولی فروش آنلاین مبلمان در دهه اخیر رشد قابل توجهی داشته است و پیش بینی می شود رشد آن در آینده نیز سیر صعودی داشته باشد.شرکت تولید مبلمان رویال همواره سعی دارد تا در این صنعت با تولید مبلمان درجه یک و با کیفیت و استفاده از مواد استاندارد گام بزرگی در این صنعت بزرگ بردارد.

 

 

 

metiadmin

Leave A Comment