مبلمان شیک طلایی رویال

انواع مبل استیل شیک ، قهوه ای بهتره یا طلایی ؟

خرید مبلمان منزل همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زندگی امروزی به حساب می‌آید. انواع مبلمان استیل شیک، مبلمان راحتی و مبلمان کلاسیک از جمله رایج‌ترین انواع مبلمان در بازار مبل هستند که تقریبا همه‌ی سلیقه‌ها و همه‌ی سبک‌های دکوراسیونی را پوشش می‌دهند.

مبل استیل طلایی رویال

در خصوص انتخاب مبلمان منزل خیلی‌ها از چیدانه درباره انواع مبلمان استیل جدید و راهنمایی برای خرید این نوع مبلمان پرسیده‌اید. به همین دلیل در این مقاله از سایت مبل رویال میخواهیم به برخی از این  سوالات رایج در زمینه انتخاب و خرید مبلمان استیل پاسخ دهیم.

در ادامه خواهید خواند :

  • آیا مبلمان استیل شیک هنوز هم محبوبیت دارند ؟
  • انواع مبلمان استیل شیک چه ویژگی‌هایی دارند ؟
  • چه کسانی طرفدار استفاده از انواع مبلمان استیل شیک هستند ؟
  • ست مبلمان استیل شیک برای چه سبک‌های دکوراسیونی مناسب است ؟
  • آیا شما نیز با این مشکلات در انتخاب مبلمان استیل شیک مواجه شده‌اید ؟
  • جدیدترین مدل مبلمان استیل شیک حدودا چند تمام می‌شود ؟

مبل کلاسیک طلایی رویال

آیا مبلمان استیل  هنوز هم محبوبیت دارند ؟

متاسفانه بعضی ها به اشتباه تصور می‌کنند که به دلیل افزایش مدرنیته و پر طرفدار شدن سبک‌های مدرن دکوراسیونی، انواع مبل استیل دیگر جایگاه چندانی در دکوراسیون داخلی منازل ندارد! در حالی که این مسئله کاملا غلط است. چرا که انواع مبلمان استیل طرح جدید با تنوع و زیبایی بیشتر روز به روز تولید می‌شوند که برای بسیاری از لوکس پسندها همواره انتخاب اول و آخرند.

انواع مبلمان استیل چه ویژگی‌هایی دارند ؟

همه می‌دانند که برای خرید هر محصول اصیلی ابتدا باید با ویژگی‌های اصلی آن محصول آشنا بود. آیا درباره ویژگی‌های اصلی مبلمان استیل شیک چیزی می‌دانید؟ آیا می‌دانید که انواع مبلمان استیل با کیفیت عالی اغلب چه خصوصیاتی دارند ؟

 


در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی های مبل استیل اشاره کرده‌ایم:

  • جنس بدنه مبل استیل: برخلاف مبل راحتی در بدته‌ی مبل استیل از انواع مختلف چوب به عنوان کلاف اصلی مبلمان استفاده می‌شود. چوب گردو، چوب راش و توسکا از جمله چوب‌هایی هستند که در ساخت مبلمان استیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • رویه مبل استیل: استفاده از پارچه‌های مرغوب و نفیس با نقوش باشکوه و زیبا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مبلمان استیل شیک به حساب می‌آید و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • طراحی مبلمان استیل: مبلمان استیل اغلب دارای تاج هستند و منبت‌کاری‌های خیره‌کننده‌ای که بر روی تاج و دسته‌های این نوع مبلمان وجود درد از ویژگی‌های برجسته آن می‌باشد.

 

چه کسانی طرفدار استفاده از انواع مبلمان استیل شیک هستند ؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم در یک کلمه باید به شما بگوییم که لوکس پسندها! بله انتخاب انواع مبلمان استیل تقریبا انتخاب همه‌ی لوکس پسندهاست.

به طور کلی بیشتر افرادی که تمایل به داشتن فضایی با شکوه و با ابهت دارند به سراغ استفاده از انواع مبلمان استیل و جدید برای منزل یا محل کار خود می‌روند. به بیان دیگر می‌توان گفت که انواع مبلمان استیل زیبا برای آن‌هایی که طرفدار سادگی و مینیمالیست هستند مناسب نمی‌باشد. این مبلمان معمولا در سه رنگ :

  • طلایی
  • قهوه ای
  • سفید

طراحی و ساخته می شوند.

 

ست مبلمان استیل برای چه سبک‌های دکوراسیونی مناسب است ؟

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم استفاده از انواع مبلمان استیل شیک در سبک‌های دکوراسیون داخلی مدرن کاربرد ندارد. بلکه این نوع از مبلمان یعنی مبلمان استیل کلاسیک اغلب برای سبک‌های دکوراسیون نیمه کلاسیک، کلاسیک و سلطنتی مناسب می‌باشد. مبل و غذاخوری استیل در فضاهای بزرگ و با شکوه با دکوراسیون کلاسیک بسیار خیره‌کننده و زیبا خواهد بود.

 

در ادامه به برخی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت انواع مدل مبلمان استیل اشاره می‌کنیم:

  1. جنس بدنه و نوع چوب به کار رفته در مبلمان (مبلمان استیل تمام چوب، مبلمان استیل با چوب راش، مبلمان استیل چوب گردو و…)
  2. نوع کلاف مبلمان استیل
  3. اسفنج و فوم مورد استفاده در مبلمان
  4. جنس رویه و نوع پارچه مبلمان استیل (مبلمان استیل با پارچه مخمل، مبلمان استیل با پارچه ترک و…)
  5. رنگ مبلمان استیل (مبلمان استیل با ورق طلا، مبلمان استیل طلایی، مبلمان استیل سفید صدفی، مبلمان استیل با چوب سفید، مبلمان استیل فندقی و…)
  6. میزان منبت‌کاری و نقش و نگارهای به کار رفته در مبلمان (مبلمان استیل ساده، مبلمان استیل ظریف، مبلمان استیل پر منبت و…)

علاوه بر این تعداد مبل‌ها مثلا ست کامل مبلمان استیل (ست 9 نفره مبلمان استیل یا ست 7 نفره مبلمان استیل) و ترکیب آن‌ها به صورت مبل تک نفره استیل و یا مبل دو نفره یا سه نفره استیل نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مبل استیل می‌باشند.

 

 

 

 

 

 

 

metiadmin

Leave A Comment