میز ناهارخوری مدرن و شیک چه ویژگی‌هایی دارد ؟

هیچ چیز به اندازه میز ناهارخوری مدرن و شیک نمی‌تواند سبک دکوراسیون خانه شما را برجسته کند. چه برای یک مهمانی شام باشد چه برای داشتن لحظاتی آرامش‌بخش در کنار خانواده، منطقه ناهارخوری نقش اساسی در فضای منزل شما ایفا می‌کند.

مبلمان ناهارخوری مدرن، یکی از سبک‌های بسیار محبوب و پرکاربرد برای خانه‌های امروزی است. انتخاب شما از بین صدها مدل از مبلمان ناهارخوری مدرن، بسیار آسان خواهد بود. اما ضروری است قبل از خرید بهترین محصول، برخی از نکته‌ها مهم را در نظر بگیرید.

با سایت مبلمان رویال همراه باشید.

میز ناهارخوری مدرن چیست ؟

سبک مدرن، ساده و بدون تزئینات است! جنبش سبک مدرن در طول نیمه اول قرن بیستم به محبوبیت خود ادامه داد و بعدها مشتقات این سبک به عنوان میان مدرن و پسامدرن تقسیم شدند. یكی از اصلی‌ترین اعتقادات جنبش طراحی مدرن این ایده است كه «فرم تحت عملكرد است» به عبارت دیگر، طراحی تمام مبلمان و اشیا تزئینی باید منعکس کننده هدف مورد نظر خود باشد و اگر دکوراسیون یا تزئینات جزئی از اهداف عملی و کاربردی نداشته باشد، می‎‌توان آن را به کلی کنار زد.

این فلسفه در پشت سبک مدرن، آن را برای افرادی که فضاهای ساده و بدون جزئیات را دوست دارند، انتخابی مناسب است. به ویژه برای فضای غذاخوری که در آن هر یک از عناصر باید حول محور میز ناهارخوری انتخاب شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

میز ناهارخوری مدرن و شیک با مفهوم مینیمالیسم ارتباط تنگاتنگی دارد، زیرا فضاها تصفیه شده و اشیا دارای یک طراحی ساده هستند. خطوط خالص، تمیز و تک رنگ انتخاب می‌شوند. هیچ تزئینی وجود ندارد، اشکال هندسی در ساده‌ترین شکل خود، میز ناهارخوری را تعریف می‌کنند. نور همچنین در این سبک از دکوراسیون نقش اصلی را ایفا می‌کند، زیرا همه فضاها با مبلمان پر نمی‌شوند و نورپردازی مناسب باعث افزایش دید و روشنایی می‌شود.

سفید، سیاه، کرمی و خاکستری رنگ‌هایی هستند که در سبک مدرن میز ناهارخوری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالی که رنگ‌های خنثی بسیار محبوب هستند، می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های پاستیلی در انتخاب نوع پارچه ترکیب کنید.

میز ناهارخوری مدرن چه ویژگی‌هایی دارد ؟

یکی از مهم‌ترین قطعات در یک فضای ناهارخوری، میز است. از این رو، گزینه‌های بسیاری برای خرید یک میز ناهارخوری مدرن در نظر گرفته شده است. آیا باید یک میز بزرگ باشد؟ شکل آن چگونه باید باشد؟ آیا باید از چوب یا شیشه باشد؟ پیدا کردن سبک مورد نظر شما هم بخشی از روند انتخاب بهترین محصول است.

چندین شکل و مواد متداول برای میز ناهارخوری مدرن و شیک وجود دارند. برای یک سبک مدرن، میزهای ناهار خوری گِرد و مستطیلی با قاب فلزی و سطح شیشه‌ای می‌توانند بهترین انتخاب ممکن باشند. برای میز مینیمالیستی، تخته‌های سنگ مرمر و بتنی نیز یک انتخاب رایج هستند. به هر روی، میز ناهارخوری مدرن به عنوان نقطه کانونی فضای غذاخوری شناخته می‌شود که همه افراد خانه را دور هم جمع می‌کند.

ویژگی‌های میز غذاخوری مدرن :

سبک

برای داشتن ظاهری منسجم در سرتاسر خانه، میز با طرح مدرن باید به خوبی با دکور فضای ناهارخوری شما هماهنگ باشد تا یک محیط زیبا و کاربردی را برای یک تجربه ناهار خوری راحت ایجاد کند. به عنوان مثال، شکل بی‌نظیر و ارگانیک یک میز شیشه‌ای، با چندین سبک مدرن فضای غذاخوری مطابقت دارد و باعث می‌شود حس یکپارچه‌ای با چنین میزی ایجاد کند.

میزهای ناهارخوری با قاب فلزی برای ادغام سبک صنعتی در فضای غذاخوری ایده‌آل است. به طور کلی، هنگام انتخاب یک میز ناهارخوری مدرن و شیک، نوع طراحی دکوراسیون خانه خود را در نظر بگیرید.

.

متریال

در حالی که هیچ انتخاب صحیح یا غلط وجود ندارد! انتخاب دقیق متریال میز می‌تواند در دکوراسیون فضای ناهارخوری شما به کلی تغییر دهد. میزهای ناهار خوری چوبی تمایل دارند که اتاق را پُر کنند و یک نقطه کانونی قطعی را ایجاد کنند، در حالی که میزهای شیشه‌ای، مینیمالیستی و محبوب هستند و فضا را باز می‌کنند و به سایر عناصر فضا روشنایی و تمیزی می‌بخشند.

طرح میز ناهار خوری سنگی، مانند سنگ مرمر و گرانیت، جذابیتی طبیعی و لوکس دارند، در حالی که گزینه‌های فلزی برای اتاق‌های غذاخوری معاصر و صنعتی مناسب هستند. با اینکه گفته می‌شود چوب سبکی کلاسیک دارد، ولی در ترکیب یا پلاستیک و شیشه می‌تواند سبکی مدرن را تداعی کنید.

.

اندازه

پیدا کردن تعادل مناسب بین اندازه و فضا، ظاهر و عملکرد یک اتاق ناهارخوری را تقویت می‌کند، بنابراین انتخاب میز مدرن در اندازه مناسب ضروری است. توصیه می‌شود نخست اندازه فضا را حداقل از پشت صندلی‌ها گرفته شود. این موضوع به دلیل ایجاد فضایی برای رفت‌وآمد آسان است. تصور ذهنی از فضایی که می‌خواهید میز را در آن قرار دهید، کمک می‌کند تا ابعاد میز و میزان فضای آزاد در دورتادور میز را اندازه‌گیری کنید.

همچنین تعداد افرادی را که می‌خواهید برای فعالیت های روزانه و رویدادهای خاص، دور میز بنشینند را در نظر بگیرید. میزهای مدرن در ابعاد و اندازه مختلف در بازار موجود هستند، بنابراین دست شما برای انتخاب بهترین محصول باز است. اگر هم محدودیت فضا دارید، می‌توانید به میز ناهارخوری کم جا فکر کنید. این میزها اغلب تاشو بوده و حداقل فضا را در محیط اشغال می‌کنند.

.

شکل

میز ناهارخوری مستطیلی، از نظر فرم و کارکرد از همه اشکال دیگر محبوب‌تر است. میزهای مستطیل مدرن می‌توانند افراد بیشتری را دور تا دور خود جمع کنند. آن‌ها برای فضاهای طویل و باریک مناسب هستند و برای فضاهای غذاخوری مدرن می‌توانند شیک و خیره کننده به نظر برسند.

میزهای ناهارخوری گِرد و بیضی شکل با تنوع زیادی در بازار موجود هستند. این میزها می‌توانند یک فضای صمیمی ایجاد کرده و رابطه دوستی را تقویت کنند. میزهای گِرد همچنین فضای کمتری از میزهای مستطیلی اشغال می‌کنند.

میزهای مربعی برای هر فضایی عالی هستند. به ویژه برای خانواده‌های کم جمعیت، شکل مربعی این میزها می‌تواند هم در فضا صرفه جویی کرده و ارتباط افراد را تقویت کند. سبک مدرن این میزهای می‌تواند احساس دنج و راحت بودن را تداعی کند.

چندین مدل از میز ناهارخوری مدرن

کلام آخر

اگر یک سبک میز ناهارخوری وجود داشته باشد که در سال‌های اخیر توسط طراحان داخلی به وفور استفاده می‌شود، آن سبک مدرن است. این نوع دکوراسیون برای افراد شهری و مدرن که دوست دارند مبلمان همه کاره داشته باشند ایده‌آل است. در واقع، میز ناهارخوری مدرن و شیک این مزیت را دارد که در ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شود و انتخاب را برای خریدار آسان کند.

به همین دلیل است که در بسیاری از فضاهای مسکونی و حتی اداری، در کنار عناصر کلاسیک، می‌توان میز غذاخوری مدرن را نیز مشاهده کرد. درواقع، نفوذ سبک مدرن در کلاسیک، خیلی راحت‌تر از قرار دادن یک سبک کلاسیک در طرح مدرن است، برای مثال می‌توان یک میز ناهارخوری مدرن را در فضایی کلاسیک قرار داد، بدون آنکه در هماهنگی فضا تغییری ایجاد شود.

metiadmin

Leave A Comment