مبل استیل یا سلطنتی ؟ دو واژه متفاوت و در عین حال یکسان!

 

تفاوت‌های مبل استیل با مبل سلطنتی، مبل استیل بخریم یا سلطنتی، مبل استیل یا سلطنتی و سوالات از این دست از جمله سوالاتی هستند که هنگام خرید مبلمان سلطنتی یا استیل پرسیده می‌شود .

 

mobl-saltanati-aroos

 

مبلمان نقش عمده‌ای در زیبایی منزل داشته و حتی می‌تواند مشخص کننده سبک دکوراسیون خانه‌ها باشد. به همین دلیل نیز بایستی در انتخاب نوع آن دقت فراوانی داشت. مبلمان سلطنتی، کلاسیک، راحتی و… از انواع مبل‌های محبوب در منازل ایرانی هستند، اما قبل از خرید مبل، بایستی نوع آن انتخاب شود. در میان این مبل‌ها، مبل سلطنتی از محبوبیت خاصی در بین ایرانیان برخوردار است؛ اما معمولا بین خریداران مبل این سوال پیش می‌آید که تفاوت مبل استیل با مبل سلطنتی چیست؟

 

مبل استیل یا سلطنتی ؟

 

در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم که مبل استیل همان مبل سلطنتی بوده و این دو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند!! این نوع مبل در ابتدا با همان نام مبل سلطنتی شناخته می‌شد اما رفته رفته با توجه به زیبایی و استایل (style) خاصی که مبل سلطنتی داشت از آن با عنوان مبل با استایل یاد شده و پس از مدتی نیز این عبارت تبدیل به مبل استیل شد که امروزه شاهد هستیم و جای مبل سلطنتی استفاده می‌شود.

 

mobl-saltanati-negin

توضیحاتی در رابطه با مبلمان استیل یا همان مبل سلطنتی :

 

در مبل سلطنتی یا همان مبل استیل، به‌وضوح شاهد استفاده از طراحی خاص در پایه‌ها و دسته‌ها و همچنین استفاده از رنگ‌های طلایی و کرم هستیم. همچنین یکی دیگر از شاخصه‌های اصلی به کار رفته در مبلمان سلطنتی، طرح‌های منبت‌کاری یا کنده‌کاری شده است که معمولا با دست و به‌صورت بسیار ظریف و دقیقی انجام می‌گیرد. مبلمان سلطنتی به علت خاص بودن، مخاطبان خاص خود را داشته و افرادی که به سبک زندگی سلطنتی علاقه دارند، بیشتر از این سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌کنند. البته توجه داشته باشید که مبلمان سلطنتی مناسب خانه‌های بزرگ هستند و استفاده از آن‌ها برای منازل کوچک چندان توصیه نمی‌شود.

 

mobl-saltanati-almas

نظر شما در مورد مبلمان سلطنتی و استفاده از آن‌ها در دکوراسیون منازل ایرانی چیست؟ مبل استیل را ترجیح می‌دهید با کلاسیک را؟

metiadmin

Leave A Comment