در مقاله زیر با ما همراه باشید :

مبل راحتی ساده ترین، زیباترین و کاربردی ترین دکوراسیون ها را برای شما به تصویر می کشد. همان طور که می دانید فضا سازی با مبل راحتی بسیار کار ساده ای است البته اگر چیدمان شما به سبک مدرن یا تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک باشد. عموماً برای دکوراسیون های سلطنتی از مبل راحتی استفاده نمی شود زیرا این قبیل چیدمان ها نیاز به مبل سلطنتی دارد و چیدمان با مبل راحتی خیلی سازگار با محیط نیست. شما می توانید برای خانه های ویلایی خود از یک سبک مبل راحتی و برای ایده پردازی فضاهای کوچک و نقلی از سبک دیگری از مبلمان بهره بگیرید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا ایده پردازی های را برای دیزاین کردن با مبل راحتی در فضاهای کوچک با شما در میان بگذاریم. همچنین مقایسه ای را بین دیزاین های فضاهای کوچک و بزرگ نیز خواهیم داشت تا بتوانید راحت تر دست به انتخاب یک مبل راحتی ساده و زیبا بزنید. با ما همراه باشید تا با خرید یک مبل راحتی ایده ال بتوانید خانه های کوچک و نقلی خود را به راحتی دیزاین کنید.

خرید مبلمان راحتی برای خانه های کوچک

مبل های راحتی عموماً از تاج های بلندی بهره نگرفته اند به همین خاطر برای دیزاین کردن خانه های آپارتمانی که سقف نسبتاً کوتاه ترین نسبت به خانه های ویلایی دارند انتخاب ایده الی به شمار می آید. شما می توانید یک سرویس مبل راحتی هفت نفره که متشکل شده است از دو کاناپه سه نفره و دو نفره و دو مبل تک نفره بهره بگیرید تا یک اتاق نشیمن نقلی را بتوانید به راحتی دیزاین کنید. این مهم ر اختیار شما قرار دارد که به صورت ترکیبی یا منفصل از یک دیگر روند چیدمان منزل خود را با مبل های راحتی دنبال کنید. بر فرض اگر فضا به اندازه کافی در اختیار شما نبود کاناپه سه نفره را برای دکور کردن اتاق نشیمن مد نظر قرار دهید و با استفاده از تشکچه های اسفنجی یا پاف های جلو مبلی نقش صندلی مهمان را به تصویر بکشید و از کاناپه دو نفره و دو مبل تکی برای دیزاین کردن اتاق پذیرایی بهره بگیرید. این امر یک تصویر سازی ست را با یک هارمونی رنگ مشابه برای شما به انجام می رساند.

البته حق انتخاب تم های رنگی متنوع و متفاوت نیز برای شما فراهم است. شما می توانید کاناپه دو نفره ای که برای اتاق نشیمن مد نظر قرار داده اید را با یک تم رنگی و کاناپه سه نفره و مبل های تکی را با تم رنگی دیگر در نظر بگیرید که تنها شکل ظاهری مبلمان شما با هم شباهت داشته باشد و تم های رنگی آن با هم تفاوت کند. این امر بدون شک ایده پردازی زیبا و لوکسی را برای شما به نمایش می گذارد.

خرید نیم ست برای دکوراسیون خانه های کوچک

 می دانید سرویس مبلمان راحتی را به چه صورت به فروش می رسانند. عموماً برای طراحی مبل های راحتی از چند الگوی متمایز بهره گرفته می شود. در قدم اول از مبل های تک نفره که نقش مبل راحتی فانتزی تکی دارد به همراه پاف جلو مبلی استفاده می شود تا تصویر سازی بخشی از منزل شما به صورت مجزا به انجام برسد.

در قدم بعد از دو مبل تکی راحتی به همراه یک میز پذیرایی مجزا و یک آباژور یا چند اکسسوری متمایز برای تصویر سازی فضای رو به پنجره یا فضای مرتبط با شومینه یا بخشی از منزل که در آن محیط کتابخانه تعبیه شده است استفاده می شود. بهره گیری از نیم ست که دو مبل تکی و یک کاناپه دو نفره و یا سه نفره را برای شما فراهم می کند بیشتر اوقات برای خانه های نقلی و آپارتمانی مد نظر قرار داده می شود. اگر فضا به اندازه کافی در منزل خود در اختیار ندارید به راحتی می توانید یک میز نهار خوری پکیجی زیبا خریداری کنید که فضای زیادی را از منزل شما اشغال نکند و یک نیم ست راحتی را برای اتاق نشیمنتان مد نظر قرار دهید.

خرید مبل ال برای دیزاین فضاهای کوچک

 مبل های ال کاربردی تر ین مبلمان راحتی است که برای دکوراسیون های کوچک کارایی خود را به اثبات رسانده است. فضاهای کوچک نسبت به خانه های آپارتمانی خیلی فضا برای جایگذاری وسایل دکوری در اختیار شما قرار نمی دهد از همین رو با استفاده از مبلمان ساده اما کارآمد می توان دیزاین آن ها را به عهده گرفت. شما می توانید مبل ال خود را به صورت سه نفره خریداری کنید مبل الی که از دو کاناپه دو نفره به صورت ال بهره گرفته است در واقع فضا برای نشستن سه نفر مهیا است. در بخش ال مانند مبل ال عموماً کمدی به صورت مخفی تعبیه شده است که با بلند کردن آن می توانید به سادگی وسایل مورد نیاز دم دستی خود را در آن جایگذاری کنید و نظم را در فضای داخلی منزل خود نظاره گر باشید. شما می توانید از مبل های الی که قدری بزرگ تر است نیز استفاده کنید البته برای این منظور توصیه ما به شما حذف میز پذیرایی و میزهای جلو مبلی است.

شاید از خود بپرسید با حذف این دو پارامتر روند پذیرایی از مهمان های خود را چگونه دنبال کنیم. در پاسخ به شما باید بگویم شما می توانید از مبلمان الی که همراه با میز پذیرایی طراحی شده است برای آپارتمانی نقلی و کوچک خود بهره بگیرید تا فضا برای رفت و آمد انرژی باز باشد. در اصل فنگ شویی این قبیل مبلمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا حذف میز پذیرایی از مرکز اتاق نشیمن سبب می شود انرژی جریان بهتری در فضا داشته باشد.

مبل های تخت خواب شو و دیزاین متفاوت خانه های کوچک آپارتمانی

 مبل های تخت خواب شو را به خانه مهمان کنید تا دکوراسیون منزل شما کارآمد تر دنبال شود. آپارتمان های کوچک همان طور که اتاق نشیمن کوچکی دارند اتاق خواب های کوچکی نیز در اختیار دارند از همین رو شما با خرید مبل های تخت خواب شو می توانید با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید.

انتخاب های بسیار متمایزی در این راه در پیش روی شما قرار دارد. اگر فضا بسیار محدود است می توانید از یک کاناپه سه نفره به تنهای برای اتاق نشیمن خود بهره بگیرید و با باز کردن آن به یک تخت خواب دو نفره گرم و راحت نیز دست پیدا کنید. اگر قدری امکان جایگذاری سایر عناصر هم برای شما فراهم است به شما توصیه می کنیم از دو مبل تکی و یک کاناپه سه نفره به طور هم‌زمان استفاده کنید تا دو مبل تکی که به تخت خواب یک نفره تبدیل می شود همراه با یک تخت خواب دو نفره در اختیار شما قرار داده شود. سرویس مبل هشت نفره ای که به مبل های تخت خواب شو شهرت دارد متشکل شده است از دو کاناپه سه نفره و دو مبل تکی که فضای بسیار راحتی را برای یک استراحت روزانه در اختیار شما قرار می دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این سبک از ایده پردازی متأثر از دکوراسیون کشور ترکیه است که کاناپه ها با یک شکل و یک اندازه و مبل های تکی نیز به صورت یک شکل برای شما در نظر گرفته می شود. شما می توانید از مبل های لمسه دوزی شده استفاده کنید تا راحتی مبل های تخت خواب شو برای شما چندین برابر شود.

کلام آخر پیرامون خرید مبل راحتی برای خانه های کوچک

مبل راحتی همان طور که در طی مقالات پیش در مورد آن مطالبی به اشتراک گذاشته شد یک محصول کارآمد و بسیار راحتی است که برای اتاق نشیمن عموماً مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این محصول نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی مقرون به صرفه تر است از همین رو برای دیزاین کردن اتاق های کوچک و بزرگ بسیار از آن بهره گرفته می شود. شما می توانید برای خانه های آپارتمانی کوچک از یک نیم ست راحتی یا از یک کاناپه تخت خواب شو بهره بگیرید. استفاده از سرویس مبل هفت نفره یا نه نفره نیز انتخاب های است که در پیش روی شما قرار دارد. از آنجایی که هیچ گونه تاج و دسته چوبی برای مبل های راحتی در نظر گرفته می شود بسیار با فضاهای کوچک سازگاری دارد و خیلی فضا را بسته و محدود نمی کند. شما می توانید برای خانه های کوچک خود یک دیزاین متفاوت و ویژه را بدون اینکه خیلی فضا را محدود کنید با مبل های راحتی مد نظر قرار دهید. مبل های راحتی تم های رنگی بسیار گسترده ای را در پیش روی شما قرار می دهد از همین رو برای تصویر سازی منزل خود با هر تنالیته رنگی یک انتخاب متمایز در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی چوبکده ایرانیان مبل راحتی مد نظر خود را با طیف های رنگی متنوع و رنج های قیمتی متمایز انتخاب و درب منزل آن را تحویل بگیرید. امیداست مطالب ارائه شده در راستای خرید مبل راحتی برای خانه های آپارتمانی کوچک مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین انتخاب ها در پیش روی شما قرار داشته باشد.

metiadmin

Leave A Comment