میل خوب، بهترین مبلمان

بهترین مبلمان :

آیا شما در زمان خرید مبل فقط به طراحی زیبا و رنگ و لعاب مبل توجه دارید ؟ یا سلامتی خود و خانواده نیز برایتان اهمیت دارد ؟

با سایت مبلمان رویال همراه باشید :

 

  • مبل ارگونومیک(بهترین مبلمان)

مبل ارگونومیک مبلی استاندارد است که نشستن بر روی آن باعث می شود که در حالت درستی بنشینیم و در زمان استفاده طولانی  مدت و متوالی از آن به مفاصل گردن و کمر فشار نیاورد و در فعالیتهای روزانه و در حالتهای نشسته یا خوابیده مثل تماشای تلویزیون یا کار با کامپیوتر بتوانیم با آسایش و آرامش از آن استفاده کنیم.

ارتفاع مبل،زاویه دسته ها،پشتی و نشیمن در مبلهای ارگونومیک طوری ساخته می شوند که از اختلالات و دردهای مفصلی جلوگیری شود.

دقت داشته باشید که عرض نشیمن گاه باید به اندازه ای باشد که وقتی به پشتی تکیه می دهید قسمت لگن تا زانو به طور کامل روی نشیمن گاه قرار گیرد و زانو در لبه مبل خم شود.

ارتفاع مطلوب مبل هم به اندازه ای است که وقتی زانو در لبه مبل خم می شود کف پا روی زمین قرار گیرد و زانوها بالاتر از سطح مبل و لگن نباشد.

مبلمان کلاسیک مدل ژوپیتر

مبلمان مدل ژوپیتر
  • مبل سفت بهتر است یا نرم ؟

اگر مبل بیش از حد نرم باشد موقع برخاستن به حالت اولیه برنمی گردد و شما باید نیروی مضاعفی صرف برخاستن کنید و همین امر سبب می شود که فشار زیادی به زانوها و ستون فقرات شما وارد شود و آسیب های جدی ببینید.

مبل های سفت هم حالت بدن را به خود نمی گیرند و گودیهای بدن را پر نمی کنند و به بدن فشار می آورند و در طولانی مدت ایجاد مشکل می کنند.

مبلی خوب و مطلوبست که نه بیش از حد سفت باشد و نه نرم.

  • ارتفاع محل قرارگیری جای دست

وقتی دست را روی دسته مبل قرار می دهیم باید بازو راحت باشد و ساعد در حال استراحت.

شانه نه خیلی بالا باشد و نه بیفتد.

_______________________________________________

  • پشتی مبل

پشتی مبل باید بتواند کمررا کاملا پر کند و گردن را پشتیبانی کند که کوسن و بالشتک های جدا از مبل به این مسئله کمک خوبی می کنند و برای استراحت روی مبل هم مناسبند.

 

مبلمان مدل آرال
مبلمان مدل آرال

 

 

 

metiadmin

Leave A Comment