جذاب ترین ترکیب رنگ مبل راحتی در دکوراسیون منزل

 

ترکیب رنگی : پرداختن به موضوع رنگ ها همیشه جذاب و جالب بوده است، مخص وصا وقتی پای مبلمان وسط باشد، هر چه ترکیب رنگ های بیشتری را بشناسیم، می توانیم انتخاب های مناسب تری برای دکوراسیون داخلی خانه هایمان داشته باشیم.

ترکیب رنگسورمه ای تیره،قهوه یی و مشکی با ورق طلا
رنگهای تیره یکی از جذاب ترین و گیرا ترین رنگ هایی است که می تواند مبل های سلطنتی را در بر بگیرد. این رنگ کشش خاصی را در بیننده ایجاد می کند. اما اگر با رنگ های دیگر ترکیب نشود، ممکن است حس تیرگی خاصی را در فضای داخلی ایجاد کند، پس پیشنهاد می کنم که این رنگ را با دیگر رنگ ها مانند طلایی و کرم ترکیب کنید تا جذابیت آن دو چندان شود. نمونه جالبی از آن ها را می توانید در عکس پایین ببینید که یکی از مبلمان های تولید شده توسط گروه تولیدی مبل رویال است.

IMG_20171004_222739

ترکیب رنگ کرم و رنگ چوب استخونی
این ترکیب رنگی، یک فضای آرام و دکوراسیونی آرامش بخش را برای شما به وجود می آورد. رنگ کرم می تواند کل مبل شما را در بر بگیرد، و رنگ های روشن می تواند به وسیله کوسن ها به دکوراسیون داخلی تان اضافه شود. حتی در بعضی مبل ها، مثلا مبل های تکی ، رنگ صورتی نیز می تواند در پشتی و نشیمن مبل هم به کار رود که به کاربردن این ترفند مستقیما با نوع مبل های راحتی و کلاسیک شما درگیر است.

از آن جایی که این ترکیب رنگ مبلمان می تواند کمی فضای خانه را یکنواخت کند، شما می توانید از کوسن هایی با طرح و نقش های ریز هم استفاده کنید. حتی شاید بافت این کوسن ها نیز متفاوت باشد. اما رنگ و طرح های آنباید کاملا متضاد رنگ مبل ها باشد.

IMG_20171004_222743

رنگ سرخابی برای مبل های راحتی
یکی از رنگ های جذابی که می توانید برای مبلمان منزل تان به کار ببرید، رنگ سرخابی است. استفاده از این رنگ گرم، جرات و جسارت زیادی را می خواهد، اگر فکر می کنید سریع از چنین رنگ هایی خسته می شوید. پس فکر استفاده از آن را از سر بیرون کنید، اما اگر فکر می کنید که دلتان می خواهید این رنگ مهمان خانه تان باشد، درنگ نکنید. برای این که جلوه مبل های تان از دست نرود، تعدادی کوسن با پس زمینه های روشن، مثلا سفید به آن اضافه کنید. برای به وجود آمدن ترکیب های رنگی، کوسن ها قابل اعتنماد ترین اند.

ترکیب رنگ نارنجی،سورمه یی و خاکستری
یک ترکیب رنگی دیگر که می تواند همانند یک بمب انرژی در دکوراسیون داخلی خانه شما عمل کند، ترکیب رنگ های با انرزی نارنجی و آبی فیروزه ای است. البته این ترکیب رنگی کمی هم حس خانه های قدیمی ایرانی را برای تان تداعی خواهد کرد. در واقع این ترکیب رنگ چشمگیر، یک ترکیب رنگ کلاسیک در قالب مدرن است که می توان در انتخاب رنگ مبلمان مورد استفاده قرار داد.

IMG_20171004_222736

ترکیب رنگ سبز یشمی تیره با رنگ چوب فندقی

رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی خانه است. این رنگ می تواند به دکوراسیون داخلی خانه شما طراوت و شادابی ببخشد. فرقی هم نمی کند که از کدام طیف رنگی سبز استفاده کنید، هر کدام از آن ها می تواند در دکوراسیون داخلی خانه تان خودنمایی کند. اما یکی از جذاب ترین ترکیب ها همین ترکیب رنگ سبز یشمی تیره و رنگ چوب فندقی است. شما می توانید یک مبل را کامل سبز یشمی با کوسن های گلدار و راه سبز و رنگ چوب فندقی در نظر بگیرد، جذابیت بصری را نیز در دکوراسیون داخلی خانه تان به وجود بیاورید.

IMG_20171004_222731

metiadmin

Leave A Comment