چیدمان مبل نیم ست در نشیمن خانه

با توجه به کوچک شدن متراژ منازل، استفاده از مبلمان نیم ست در نشیمن منازل مورد استقبال قرار گرفته است. البته مبلمان نیم ست علاوه بر استفاده در پذیرایی کوچک منازل کاربردهای دیگری نیز دارد. بطور مثال در منازل بزرگ که با یک ست مبل کلاسیک یا مبلمان استیل هم چیدمان شده است، می توان برای قسمت تی و ی روم از یک مبل نیم ست مناسب استفاده کرد.

قطعا در یک آپارتمان کوچک ۶۵ متری چیدمان مبل راحتی هفت نفره حجیم جلوه ی چندان خوشایندی به فضا نمی دهد. وقتی شما قسمت نشیمن منزلتان را از مبلمان پر کرده باشید، افراد در این فضای بسته و پر از مبلمان احساس خفگی می کنند. در واقع انتخاب و نوع مبلمان و چیدمان آن در پذیرایی کوچک منازل بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین اگر در یک آپارتمان کوچک ساکن هستید و قصد خرید مبل دارید، بهتر است نکات زیر را در خرید مبلمان در نظر بگیرید.

ممکن است هنگام بازدید از بازار مبل و یا فروشگاههای مبلمان از یک مبل حجیم خوشتان بیاید، اما فضای کافی برای چیدمان این مبل در منزل نداشته باشید. نیازی نیست از علاقه ی خود صرفه نظر کنید. کافیست با حذف یکی از کاناپه ها آن مبل را به صورت نیم ست خریداری نمایید. ست کامل یک مبل هفت نفره آن هم از نوع حجیم در نشیمن منزلتان حس خفگی به بیننده القا می کند.

 

100599-Sort-sofa-set-33

 

 

نکته ی دیگری که در خرید یک مبل نیم ست برای منزلتان باید درنظر بگیرید، انتخاب رنگ مبل است. انتخاب رنگ پارچه و چوب مبل در منازل کوچک بسیار مهم است. اگر عاشق رنگ های تیره و جیغ هستید از این علاقه صرف نظر کنید. زیرا مبلمان با رنگ تیره منزل کوچک شما را کوچکتر از قبل جلوه می دهد. اما اگر شدیدا به سمت رنگهای تیره و جیغ تمایل دارید و نمی توانید از آن دست بردارید، پیشنهاد ما به شما این است که از یک رنگ روشن یا خنثی برای کاناپه مبل استفاده کنید و روی آن کوسن هایی با رنگهای تیره و مورد علاقه تان چیدمان نمایید. حتی می توانید رنگ کاناپه مبل را متفاوت از رنگ مبلهای تک نفره انتخاب کنید. انتخاب پارچه ی مبل روشن در فضای کوچک بهترین گزینه می باشد. علاقه ی خود به رنگهای جیغ و تیره را در لوازم اطراف مبلمان مانند اکسسوارها و یا کوسن به کار ببرید.

اگر از طرفداران مبلمان لوکس هستید و دوست دارید که خانه ی شما لوکس به نظر بیاید و حس می کنید مبل نیم ست برای منزلتان خیلی ساده و پیش پا افتاده است. در واقع می توانید از یک نیم ست مبل که ترکیبی از متریال و بافت هاست استفاده کنید. از جمله نیم ست های دیگر که در منازل کوچک کاربرد دارد مبلمان ال کوچک هستند. البته استفاده از مبل ال گزینه ی مناسبی برای قسمت تی وی روم منازل نیز می باشد. اگر شما هم با مشکل کمبود جا سرو کله می زنید بد نیست اندکی به مبلمان و چیدمان آن در منزل فکر کنید، قطعا می توانید ایده های مناسب تری در این فضای کوچک پیاده می کنید.

 

تصاویری از انواع مبل نیم ست را با هم می بینیم :

 

100599-Sort-sofa-set-12

 

100599-Sort-sofa-set-26

 

100599-Sort-sofa-set-6

 

100599-Sort-sofa-set-25

 

100599-Sort-sofa-set-19

 

100599-Sort-sofa-set-27

 

100599-Sort-sofa-set-9

 

100599-Sort-sofa-set-2

 

100599-Sort-sofa-set-8

 

100599-Sort-sofa-set-36

metiadmin

Leave A Comment